fbpx

Τηλεφωνικές παραγγελίες: 2310 303 001
Τηλεφωνικές παραγγελίες: 2310 303 001 & 6977 800 521
0
Το καλάθι σας είναι άδειο!

Οι καλύτερες δραστηριότητες ανά ηλικία παιδιού.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

 

                                                      Οι καλύτερες δραστηριότητες ανά ηλικία παιδιού.

αθληματα

Σεπτέμβριος...ένας μήνας αφιερωμένος στα παιδιά μας. Μετά το άνοιγμα των σχολείων ήρθε η ώρα να επιλέξουμε με ποια εξωσχολική δραστηριότητα θα ασχοληθούν. Η ενασχόληση με κάποιο άθλημα είναι απαραίτητη τόσο για την σωματική όσο και για την ψυχική υγεία των παιδιών. Αυτό που μας προβληματίζει συχνά, είναι ποιό άθλημα είναι κατάλληλο για το παιδί μας. Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα θα πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας, ότι πρέπει να δώσουμε στο παιδί μας ερεθίσματα από διάφορα αθλήματα. Εκείνο το άθλημα από το οποίο θα βγαίνει χαρούμενο, θα έχει διασκεδάσει και θα περιμένει με ανυπομονησία να ξαναπάει είναι το καλύτερο γι' αυτό. Ένα κριτήριο που θα σας βοηθήσει να να επιλέξετε μία δραστηριότητα είναι η ηλίκα του παιδιού. 

δραστηριότητες για παιδιά 2 έως 5 ετών Για παιδιά από 2 έως 5 ετών

Σε αυτή την ηλικία, ένα μεγάλο μέρος των παιδιών βρίσκεται στα πρώτα αναπτυξιακά στάδια. Έτσι θα ήταν καλό να αποφύγουμε ένα συστηματικό πρόγραμμα άθλησης. Θα πρέπει να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να εξασκήσουν τις βασικές δεξιότητες, όπως το πήδημα, το τρέξιμο, το περπάτημα με το ένα πόδι. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε στην ανάπτυξη της ισορροπίας και του συντονισμού. Είναι σκόπιμο να αποφύγουμε τα ανταγωνιστηκά αθλήματα και να ωθήσουμε τα παιδιά σε αθλήματα που βοηθούν στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και του ομαδικού πνεύματος. Κατάλληλες δραστηριότητες για αυτές τις ηλικία είναι:

 περπάτημα                    ποδήλατο                 σχοινάκι             κολύμπι

 τρέξιμο                           κυνηγητό                  κουτσό               παιχνίδια με μπάλα

 

Για παιδιά από 6 έως 9 ετών

Σε αυτή τη φάση τα παιδιά έχουν αναπτύξει τις βασικές τους δεξιότητpaidia kai athlimata e podi picture 01ες αλλά και την συγκέντρωσή τους. Τώρα είναι σε θέση να ακολουθήσουν συγκεκριμένες οδηγίες από τον προπονητή. Τα ομαδικά αθλήματα είναι κατάλληλα, αρκεί  οι απαιτήσεις τους να είναι προσαρμοσμένες στις δυνατότητες αυτής της ηλικίας. Μέσα από αυτά τα αθλήματα τα παιδιά αναπτύσσουν την ομαδικότητα αλλά και την αυτοπεποίθησή τους, αλλά συγχρόνως βελτιώνουν τη φυσική δύναμη και τον συντονισμό τους. Αποφύγετε αθλήματα με πολύπλοκες τεχνικές, καθώς ο συντονισμός του χεριού με το μάτι δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως. Οι καλύτερες δραστηριότητες είναι:
στίβος                   ποδόσφαιρο                      μπάσκετ                  ενόργανη γυμναστική

ποδήλατο              τένις                          ρυθμική γυμναστική          χορός

πολεμικές τέχνες

 

αθληματα για παιδια Για παιδιά από 10 έως 13 ετών

Τα παιδά τώρα μπορούν να ακολουθήσουν πιο πολύπλοκα σπορ. Κύριο κριτήριο θα πρέπει να είναι η διασκέδαση και όχι ο ανταγωνισμός. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σε αυτή την ηλικά τα παιδιά μπαίνουν στην εφηβεία, γεγονός που έχει ιδιαίτερη σημασία για την επιλογή του αθλήματος. Κατευθύνετε τα παιδιά σε επιλογές που θα τα εκτονώσουν και θα τους χαρίσουν ηρεμία. Ακόμη πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας πως η ανάπτυξη των παιδιών σε αυτή τη φάση είναι διαφορετική. Γι' αυτό το λόγο στα ομαδικά παιχνίδια θα πρέπει να ανταγωνίζονται με παιδιά ίδιου σωματότυπου, για να μην νιώθουν μειονεκτικά. Τώρα μπορούν να ασχοληθούν με οποιδήποτε άθλημα περνώντας στην ουσία του.

 

Τι να προσέξουν οι γονείς

αθλητισμος για παιδια1) Μην επιβάλλεται στα παιδιά σας να συμμετέχουν σε κάποια δραστηριότητα αν δεν το θέλουν πραγματικά 

2) Φροντίστε να αποντήσουν τα παιδιά ερεθίσματα από διάφορα αθλήμτα, ώστε να επιλέξουν αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα                                                                                                                 

3) Ελέγξτε το περιβάλλον που θα γυμνάζονται τα παιδιά, σχετικά με την ασφάλεια, την καθαριότητα, τον εξοπλισμό και το ανθρώπινο δυναμικό                                                                                             

4) Κάντε τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και καρδιολογικό έλεγχο στα παιδιά σας, πριν αρχίσουν μία δραστηριότητα

 

 

 

Προσαρμοσμένα αποτελέσματα